1.
Bendrosios nuostatos.
1.1.
Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės)
yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir
Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant
prekes el. parduotuvėje.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet
kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas
į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pirkėjas informuojamas el.
parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant el. parduotuvėje
taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.
1.3.
Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:
1.3.1. veiksnūs fiziniai
asmenys, t.y., asmenys sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas
nėra apribotas teismo tvarka;
1.3.2. nepilnamečiai nuo 14 iki
18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą,
išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo
pajamomis;
1.3.3. juridiniai asmenys;
1.3.4. visų aukščiau
nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.
1.4. Pardavėjas,
patvirtindamas taisykles, taip pat garantuoja, kad, remiantis
taisyklių 1.3. punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el.
parduotuvėje.
1.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma
sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs
prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs
atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis,
paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 5 punktą
„Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai“).
1.6.
Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma
el. parduotuvėje.
2.
Asmens duomenų apsauga.
2.1.
Užsisakyti prekes el. parduotuvėje Pirkėjas gali:
2.1.1.
užsiregistruodamas šioje el. parduotuvėje – įvesdamas
registracijoje prašomus duomenis;
2.1.2. nesiregistruodamas
šioje el. parduotuvėje.
2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes
2.1. taisyklių punkte numatytais būdais, atitinkamuose Pardavėjo
pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo
tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą,
pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto
adresą.
2.3. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka,
jog 2.2. punkte pateikti Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi
prekių ir paslaugų pardavimo el. parduotuvėje, Pardavėjo veiklos
analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais.
2.4. Sutikdamas,
kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų
pardavimo Pardavėjo el. parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat
sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir telefono numeriu
būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių
užsakymui įvykdyti.
2.5. Pirkėjas, užsiregistruodamas el.
parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir
niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.
3.
Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.
3.1.
Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje šių Taisyklių
ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta
tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo –
pardavimo sutarties su el. parduotuve, pranešdamas Pardavėjui apie
tai raštu (el. paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir
jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo
dienų nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai sutarties
negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (pvz., kai sutartis sudaryta
dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr.
informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje
http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto
prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.).
3.3.
Taisyklių 3.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik
tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė
jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.
3.4. Pirkėjas
įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą
kainą.
3.5. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje
pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos
atnaujinti.
3.6. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems
asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda
prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai
Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo
priemonėmis.
3.7. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve,
sutinka su šiomis pirkimo - pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja
jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.
4.
Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.
4.1.
Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai
naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2. Jei
Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo el. parduotuvės darbo stabilumui
ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi
teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo
galimybę naudotis el. parduotuve arba išskirtiniais atvejais
panaikinti Pirkėjo registraciją.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja
gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę
informaciją, nurodytą el. parduotuvės registracijos formoje.
4.4.
Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes
Pirkėjo nurodytu adresu.
5.
Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.
5.1.
El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per
savaitę.
5.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai
Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs
užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo
laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.
5.3. Prekių kainos el.
parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais.
5.4.
Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
5.4.1.
atsiskaitymas naudojantis el. bankininkyste – tai išankstinis
apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama el. bankininkystės
sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia atsiskaitymo forma,
turi būti pasirašęs el. bankininkystės sutartį su vienu iš
žemiau nurodytų bankų: SEB bankas; AB „Swedbank“; „DNB Nord“
bankas; „Parex“ bankas; „Ūkio bankas“; „Danske“ bankas;
„Nordea“ bankas; bankas „Snoras“. Pinigus Pirkėjas perveda į
el. parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą. Atsakomybė už duomenų
saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos
piniginės operacijos vyksta banko el. bankininkystės
sistemoje.
5.4.2. Atsiskaitymas banko pavedimu – tai
išankstinis atsiskaitymas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs užsakymą
ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda pinigus į el.
parduotuvės banko sąskaitą.
5.5. Pirkėjas įsipareigoja už
prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes
pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti
prekių pristatymo terminas.
6.
Prekių pristatymas.
6.1.
Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą,
įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.2.
Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas
prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu,
Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių
pristatymo netinkamam subjektui.
6.3. Prekes pristato Pardavėjas
arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
6.4. Pardavėjas
pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių pristatymas
nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to,
netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų
prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą.
Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas
gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių
aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant
susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
6.5.
Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių
pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra
pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl
nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
6.6. Pirkėjas
privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu
siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje,
jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų
kiekis, nepilna prekės komplektacija.
6.7. Pirkėjas visais
atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo
kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas
arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas
privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų
Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl
prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių
Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
7.
Prekių kokybės, garantijos.
7.1.
Kiekvienos el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai
nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
7.2.
Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės
savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus
prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo
vaizduoklio ypatybių.
7.3. Pardavėjas tam tikroms prekių
rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją,
kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių
aprašymuose.
7.4. Pardavėjui tam tikroms prekių rūšims
nesuteikus kokybės garantijos, galioja garantija, numatyta
atitinkamų teisės aktų.
8.
Prekių grąžinimas ir keitimas.
8.1. Parduotų prekių
trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos
vadovaujantis vadovaujantis
Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, 2001 m. rugpjūčio 17 d. LR
ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų
teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones taisyklių
patvirtinimo“, 2001 m. birželio 29 d. LR ūkio ministro įsakymu
Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių
patvirtinimo“
patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus
atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai
sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų –
pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“
tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038,
„Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.).
Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į
mokėtojo banko sąskaitą.
8.2. Norėdamas grąžinti
prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai
padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo
Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje
nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės
pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
8.3.
Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
8.3.1.
grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje
pakuotėje;
8.3.2. prekė turi būti Pirkėjo
nesugadinta;
8.3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi
prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos psauginės
plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama
nekokybiška prekė);
8.3.4. grąžinama prekė turi būti tos
pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
8.3.5.
grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
8.4.
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei
Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo
tvarkos.
8.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką
prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas
pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
8.6. Tuo atveju,
kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui
grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
9.
Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.
9.1.
Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens
duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens
duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to
atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo
patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
9.2. Pirkėjas
atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia el. parduotuve.
9.3.
Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų
perdavimą tretiesiems asmenims. Jei el. parduotuvės teikiamomis
paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie el.
parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis,
Pardavėjas šį asmenį laikome Pirkėju.
9.4. Pardavėjas
atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai
nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į
Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino
su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
9.5.
Jei Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių,
įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas
nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą,
tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei
asmenims neatstovauja.
9.6. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis
atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius.
10.
Rinkodara ir informacija.
10.1.
Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje
įvairias akcijas.
10.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai,
be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas
panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar
panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo
momento.
10.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo
registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
10.4.
Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el.
parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ir el.
pašto adresais.
10.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas
negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl
internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų
sutrikimų.
11.
Baigiamosios nuostatos.
11.1.
Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos
vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
11.2. Visi
nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų
būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų
nustatyta tvarka.